OKAZJA - Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 V


  • Sortowanie:  






Uniroyal RainSport 3 205/55R16 91V opona letnia osobowa

zastosowana w niej nowoczesna technologia Skóry Rekina (SST) zapewnia - dzięki strukturze śladowych żeber - szybsze odprowadzenie wody, zapewniając rewelacyjną ochronę przed aquaplaningiem.

W trafny sposób łączy w sobie mocne strony asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika.

perfekcyjna ochrona przed aquaplaningiem;

  • UFS (Ultimate Flow Structure):
    Zoptymalizowana struktura wzoru bieżnika gwarantująca prędkie odprowadzanie wody.
  • SST (Shark Skin Technology):
    Tłumienie turbulencji wody na powierzchni kanału bieżnika.


> wideo: "Zabezpieczenie przed aquaplaningiem"

Krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni:

Klasa hamowania A na mokrej nawierzchni

  • Więcej krawędzi trzymających:Krawędzie trzymające powiększają przyczepność do powierzchni drogi.
  • RTC (Rain Tire Compound):Lepsze przenoszenie pokaźnych sił w czasie hamowania dzięki udoskonalonemu wypełnianiu przez mieszankę bieżnika porowatej struktury nawierzchni.


> wideo: "Krótka droga hamowania"



bardzo dobra przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni w trakcie pokonywania zakrętów;

  • FCC (Fast Curve Configuration): wielka sztywność poprzeczna bloków barkowych bieżnika redukuje odkształcenia wpływając na ulepszone przenoszenie sił bocznych.
  • rozciągliwe w kierunku wzdłużnym bloki barkowe:wielki odcisk bieżnika dzięki adekwatnemu dopasowaniu bloków barkowych do powierzchni drogi.


> wideo: " niezwykle dobra przyczepność na zakrętach"



Niski poziom hałasu poprzez cały okres eksploatacji opony;

  • GSC (Gentle Sound Configuration):Zredukowany poziom hałasu w całym zakresie częstotliwości i regularne zużycie.


> video: "Niski poziom hałasu"

Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody;

Opracowaliśmy 'asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody', który łączy w sobie atuty koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby bieżnika lecz nie posiada ich wad.

ETYKIETY UE;

Opony Uniroyal RainSport 3 posiadają klasę hamowania A na mokrej nawierzchni we wszystkich rozmiarach.

Wysoka przyczepność na mokrej nawierzchni ma kluczowe znaczenie dla bezpiecznego prowadzenia pojazdu. Ze względu na tę właściwość opony pozostały podzielone na klasy, od A do G (jednakże klasy D i G nie są aktualnie wykorzystywane). Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i F może wynieść choćby 18 metrów.

detalowe wartości etykiet dla wszystkich rozmiarów można znaleźć tutaj: Wartości etykiet UE.

RainSport 3 korzystnie zamontowana na samochodzie:

RainSport 3 jest oponą z asymetryczym bieżnikiem ze zoptymalizowanym przepływem wody, a nie oponą kierunkową! Przestrzegaj oznaczeń na ścianie bocznej opony w celu jej poprawnego montażu:


Aquaplaning - obszerny procent pustych przestrzeni;

Odcisk bieżnika jest częścią opony będącą powierzchnią jej styku z nawierzchnią. Wielkość tej powierzchni zmienia się w zależności od szerokości opony. Dla opon UHP kształt odcisku wygląda na ogół tak i jest wielkości dłoni:

duży udział pustych przestrzeni w bieżniku ma kluczowe znaczenie dla wysokiej odporności opony na aquaplaning. Objętość pustych przestrzeni zależy od wielkości kanałów bieżnika.

Funkcja podstawowa:
pokaźniejszy procent pustych przestrzeni w bieżniku pozwala na odprowadzenie obszerniejszej ilości wody, dzięki czemu rozszerza się oporność opony na zjawisko aquaplaningu.

Obok sporego udziału pustych przestrzeni także sama struktura bieżnika ma wpływ na odporność na aquaplaning. Jej funkcją jest: skrócenie dystansu jaki woda musi pokonaćpokaźniejsza jej liczba mogła być odprowadzona spod czoła bieżnika dla poprawy oporności na aquaplaning.


Dłuższe, ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy kanały bieżnika są bardziej prawidłowe:

Ponieważ odcisk opony UHP jest wielki i niedługi, a kanały bieżnika w oponie RainSport 3 są długie i ustawione pod ostrym kątem do kierunku jazdy, to tylko nieznaczne ich odcinki znajdują się w tym samym czasie w obszarze powierzchni styku opony z nawierzchnią.

W związku z tym kierunek kanałów bieżnika nieistotne, ponieważ działają one mniej więcej jednakowo jak standardowe kanały obwodowe.

Wygląd kilku ostatnich generacji 4-rowkowych opon asymetrycznych może sprawić,klienci będą sądzić, że częścią bieżnika odpowiedzialną za prowadzenie w RainSport 3 jest ta, która wygląda podobnie jak w standardowej oponie asymetrycznej:

Jednak takie myślenie jest błędne. Nowa zoptymalizowana struktura bieżnika pozwala na zastosowanie jeszcze pokaźniejszych makro-bloków, które udoskonalają prowadzenie. Zatem zoptymalizowana struktura bieżnika w obszarze przepływu wody ma także wpływ na charakterystykę prowadzenia opony:

Masz jakieś pytania? Zapytaj sprzedawcę Uniroyal o wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat bezpiecznej jazdy na mokrej nawierzchni i o nową oponę Uniroyal RainSport 3.

video: Nowość, Uniroyal RainSport 3


Podobne produkty